Cuba memuhasabah diri akan setiap peristiwa yang terjadi

December 12, 2006

X banyak kativiti aku di awal2 Dec ni, selain dari pi kerja dgn perasaan yang membosankan..nile ler aku nak keje tempat yang boleh menggembirankan dan memberi semangat setiap hari nak gi keje. Dah banyak interview pegi. .tapi belum ada rezeki lagi la kot..

Semalam Selangor cuti, jadi aku pi recruit express kat KL. Dorang panggil aku gi submit resume. Sebenarnya malas nak pi tapi aku gagahkan gak..mana tau ada rezeki...ramai orang kat situ..aku sampai kul 9.00 pagi dah ada 2-3 orang tgh mengisi borang. Perkara yang aku paling malas nak buat...resume kat ada buang masa jer...

Dan lepas tu aku pun di panggil interview..yang kelakar minah yg interview aku tu English dia...cis hampeh...aku punyer english lagi bagus aku rasa..ntah ler..

Ingat habis tu nak gi library, nak lepak smpai petang..tp lupa plak library tutup on Monday..so aku change plan gi balik opis hubby aku amik kunci keta dan zupp balik umah..apalagi layan tido dgn ekhmal..

Malam gi Rawang jap sbb nak jmput hubby kat komuter...perkkh jalan jem rupenye ada accident...last2 kul 9.30mlm baru smpai umah.............

Well that's the end of my day/..