Cuba memuhasabah diri akan setiap peristiwa yang terjadi

November 30, 2006

Oh No...Dec semakin hampir..

Sadar x sedar dah akhir Nov..x lama lg nak Dec..new year..arrkh...taun dpan aku tua lg setaun..ehek ehek..ari ni malas betul nak keje..maklumler smlam lepak sakan sampai kul 8 kat maju-my fov..port..ujan lebat lak tu..

Semalam aku keje sampai kul 12.00tgh sbb ptg ada interview dgn jobstreet utk post kat Amex..aku punyer excited pegi last2 dia kata dah penuh..ceh wat apa ler panggil aku..aku boring betul ler..last2 aku call member kamceng aku untuk lepak sbb dia pun EL semlam..apalagi..ngular lar beb..lepak kat maju sampai kenyang giler..makan kfc, rojak buah..ntah hape2 lg..

Pusing2 teman kwan aku..dia soping baju sakan..aku pun terjebak sama..seratus melayang..opss..tu termasuk beli susu untuk hero aku si ekhmal tu..


Cis..balik umah dah kul 9.00 mlm..bile budak2 tgk Gerak Khas..join sekali, alamak CSI Miami on channel 17..tp x larat betul..penat sungguh..lgpun semlam punye penat x habis lagi..opening ceremony or u could call it stupid opening ceremony..when I got a mood I will write about it..now not that keen sbb sakit hati x ilang lagi..


Jeng jeng..pagi ni akak cleaner kat opis bgtau rashia besar yg aku dah agak2 seblum ni..kwn opis aku tu mengandung...anak tut.....aku dah agak sejak puasa ari tu..muntah2 loya sambil makan asam tp x berani nk tuduh2 orang..serious tu..last2 dia admitted dia dah mengandung 2 blan..patutler nak cuti 2 minggu rupenye nak pi gugurkan...ish ish ish..x tau apa nak jadi budak skarang ni....entahler..aku baru je beberapa ari lepas dpt email dari adik2 chatters..org buang anak kat dalm lubang..tp baby tu hidup..nantilah aku post kan gambar tu...sedih sungguh tgk tu ..tergamak betul depa buat cam tu...





No comments: